tirsdag 22. desember 2009

Opprydding light – og et julekort fra Bernie

Bernie's christmas card 2009 Det er vanlig å rydde opp og gjøre rent før jul. Derfor syntes jeg det passet å gjøre en liten opprydding i linkene til Formel 1-teamene, som jeg har liggende et stykke ned i spalten til høyre. Flere team er nedlagt, noen har byttet navn og eier, og fire helt nye team skal stille til start i 2010.

For det første har jeg fjernet linken til BMW-Sauber. Dessverre har ikke Peter Sauber fått opp noen ny side ennå, så erstatningen får jeg legge inn senere.

Jeg har også fjernet linken til Brawn GP og erstattet den med en link til Mercedes-Benz Motorsport sin Formel 1-side. Her er det fortsatt litt McLaren og litt Mercedes GP, så det kan hende det blir endringer etter hvert. Kanskje etter nyttår, når de har fått på plass sin fører nr. to?

Videre har jeg tatt vekk linken til nedlagte Toyota F1, fjernet sponsoren ING fra Renault F1, og rettet opp en feil i linken til AT&T Williams.

Til slutt har jeg lagt inn linker til de nye teamene; US F1, Campos Meta, Virgin Racing og Lotus F1 Racing. Av disse er det bare Lotus og Virgin som har lagt ut noe innhold å snakke om. Campos Meta har lagt ut noen presentasjoner, mens US F1 bare har en forside. Ikke særlig tillitvekkende, synes jeg. Kanskje det likevel er noe i ryktene om at US F1 sliter med å få stablet på beina noe som kan ligne et Formel 1-team?

Med denne innsatsen er det meste av julesjauen unnagjort for min del.

Julekortet
Bildet viser Bernies eget julekort for 2009. Vi ser eks FIA-president Max Mosley, BMW-sjef Mario Theissen og Toyota-sjef John Howett som seiler sin vei, mens Flavio Briatore – med piratflagg på jollen - forsøker å skyte dem i senk med en rakett. Rundt båten svømmer haiene som venter på byttet. Resten av teamsjefene står på land og vinker, mens Bernie selv typisk nok har plassert seg i et livredningstårn i bakgrunnen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar