mandag 26. oktober 2009

Gi din støtte til Spa-Francorchamps

eau rouge Nettet brukes i tide og utide til å samle underskrifter for og mot alle slags formål, og vanligvis hopper jeg glatt over slike nettsider. Men i dag ble jeg oppmerksom på en sak jeg ikke har noen betenkeligheter med å støtte.

For en måned siden skrev jeg om en klage fra lokalbefolkningen som kan føre til at Spa blir stengt frem til 2026, og etter det har jeg ikke hørt mer om saken. Men nå viser det seg heldigvis at mange som bor i området er for at banen skal bestå, og de har nå startet en underskriftskampanje på nettet for å bevare banen.

Det er vel ingen Formel 1-interesserte som kan la være å støtte en slik kampanje? Vi kan ganske enkelt ikke ta sjansen på å miste denne banen. Oppropet heter Defend Francorchamps og det er ikke noe å vente på.

Klikk her for å skrive deg på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar